2011. december 27., kedd

Gyors karácsonyi számvetés

Biztosra mentem és a karácsonyi könyves listáimat már jó előre kiosztottam a kedves családom tagjai közt. Pont jókor van karácsony egyébként, mert ilyenkor már eléggé el vagyok maradva pár számomra érdekes könyv megvásárlásával. Az ajándékokkal - és egy kicsi csalással (az ilyenkor magamnak megvett könyvekkel, melyek elsikkadnak a többiek ajándékhalmai közt) -, így egy kicsit behoztam a lemaradásból. A lényeg, hogy az idei karácsony ezt hozta a házikönyvtárnak (ezekről jönnek is majd szépen lassan a postok a többiek mellett):



Robert Low - A bálnák útja

Robert Low - Az ordas tenger

Max Brooks - World War Z

Kristin Cashore - Graceling - A garabonc

Kristin Cashore - Fire - Zsarát

Robert Silverberg - Valentine, Napkirály

Raymond E. Feist - A sötétség kapuja

Dan Simmons - Hyperion

Dan Simmons - Hyperion bukása

Brent Weeks - Túl az árnyakon


valamint (de ezek még nincsennek nálam, csak - utó - rendelés alatt)

Greg Keyes - Folyamszülött

Greg Keyes - Hollóisten I-II.


A kívánságlistám nem igazán csökkent számottevően azért, szóval lesz mire költeni jövőre is a boltokban, csak legyen rá keret is, mert idén nem nagyon volt. :S

Az azért látszik, hogy karácsonykor a Könyvmolyképző Kiadó volt a kedvencem (bár az Első Törvény 3. része nem jött ki idén! )! :) 

[Bár ha asszonypajtás ajándékát is nézzük, akkor messze az Európa Kiadó lett a befutó! :D] - De erről nem lesz poszt szerintem tőlem! :)

Robert Merle - Francia história I-XIII.

6 megjegyzés:

  1. Vúú, a Hyperion! *-* Azt szeretni fogod.

    R. a teljes FH-t kapta?:o Azigen:))

    VálaszTörlés
  2. Ezek közül még egyiket sem olvastam, szóval remélem mindet szeretni fogom, de a Hyperionra különösen kíváncsi vagyok!

    A Francia Históriák össz-családi összefogás eredménye lett R.-nek. Nagyon örült neki, mert még nem olvasta őket "szégyenszemre". :)

    VálaszTörlés
  3. ó, Greg Keyes, az nagyon jó, meg a hyperion is.
    R. nagyon örülhetett, ez sok is, szép is, meg vastag is.:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örült nekik, igen. Már régi vágya volt ez a sorozat.

    VálaszTörlés
  5. Öhm, eltűnt a kommentem, no nem baj. Tehát:
    A Hyperionon kívül csak a Gracelinghez volt szerencsém, valahogy nem találtuk meg a közös nevezőt, úgyhogy egyelőre parkolópályás. De olyan széééép *-*
    Oh, "szégyenszemre"? Én csak az első részt olvastam a FH-ból, de nem tetszett annyira, hogy a többi 12 kötetet is elolvassam:)

    VálaszTörlés
  6. A Gracelinggel én is merész voltam, mert igazából nem szoktam ifjúsági fantasyt olvasni, de gondoltam kipróbálom, hiszen az Incarceron is tetszett, meg ugye most olvasom az Iron King-et, majd ezekhez fogom hasonlítani. Attól félek, hogy a Piros Pöttös sorozatban jött ki, szóval számomra uti nem lesz annyira érdekes/jó, mint a Sötét Örvény sorozatba tartozó Könyvmolyképzős könyvek.

    Az ősöknek megvan otthon a FH sorozat egy régi kiadása, és nekik nagyon tetszett, de én sem olvastam egyet sem soha. A sima történelmi regények különösebben nem mozgatnak meg. Kivéve: a régi Britanniában játszódók, a vikingesek és a tengerész történetesek, meg 1-2 tényleg nagyon kevés kivétel.

    VálaszTörlés